mandag 6. juli 2009

Mandag

Ja, da var det mandag igjen, og jeg sitter allerede å planlegger til helga som kommer :-D
Idag har jeg vært litt effektiv, var først på Nav og fikk snakka med Mona slik at jeg fikk litt hjelp til å komme meg frem på nettsiden deres :P Da jeg var ferdig der sa hun at om jeg ikke fikk jobb innen august, kunne de hjelpe meg med å finne praksis plass slik at jeg kunne finne ut hva slags linje jeg evnt ville gå senere.
Det er jo en grei deal :-)

Ellers så var jeg faktisk å leverte cv på prix, var eneste jeg rakk før jeg måtte hjem til Leo :-)
Har handla litt da, dro egentlig for å kjøpe sko, men ble noe helt annet.



Fargerik topp: Studio mote
Tights og genser: Vero Moda
Smykke og øredobber: Cubus


Ellers har Julie vært hos meg og hjelpa meg å spripa håret :-) Blir bare blondere og blondere. Legger ut bilde av det senere :-)
Men skal spise greske kjøttboller, blogges! :-D

Ingen kommentarer: