onsdag 8. juli 2009

Hei :-)

Ettersom jeg ikke fikk blogget igår, blogger jeg nå både for igår og idag :-D

Ja, igår var jeg og mamma først på Stjørdal og leverte cv på noen butikker, så dro vi hjem og laga oss ostedings (selvfølgelig ikke like god som på hell grillen), men funka. Så tok vi med Leo og gikk en lang tur i skogen, han ble helt ferdig når vi kom hjem!! :p





Senere når Jon kom ifra jobb dro vi også til skogen igjen med Leo :-) Haha holdt på å le meg ihjel da han fant en katt :-D
Når vi kom hjem måtte jeg bade han, fordi han la seg selvfølgelig i kumøkk :(
Så lagde mamma kjempe god mat, indefilet i ildfast form med gulrot og fløte og ost , og runde potetchips til :-D Nam!






Så idag har jeg vært med mamma til tannlegen i Trondheim, fordi hun skulle operere :/ ouh
Kjøpte bare en genser på bik bok når jeg var på tur hjem. Bilde kommer senere :-)

Ingen kommentarer: