fredag 5. desember 2008

Min nye blogg

Da har jeg laga meg blogg her istede.. Klarer aldri å finne en side jeg virkelig vil ha blogg på. For wordpress har blitt såå rar, så jeg skjønte ingenting jeg o.O
Men da vil jeg først fortelle om min Oslo weekend med min familie for to uker siden <3

Kl halv 3 på fredag dro jeg med toget til Gardermoen for å møte mamman min og stefaren min Jon! De kom med flyet halv 4 for det var litt forsinka.Så tok vi toget til Lillestrøm, og taxi derifra til hjemme hos meg. Der pakka jeg og tok med no klær, så tok vi tog til Oslo og sjekka inn på Clarion Hotell! Kjempe fint hotell.Men ettersom det var julebord den helga, måtte jeg og Narongchai, og mamma og Jon dele på en suite den første natta. Gikk greit nok det. Litt senere på kvelden dro vi på Egon Byporten og spiste mat og tok en øl Så gikk vi å kjøpte jakke til meg, DC. kjempe kul! og gikk på Sidesporet pub og tok noen øl og litt mere. Så kom Tomas <3 Senere gikk vi på en pub i Grønland der de har oslo’s billigste halvliter bare 54kr!! Anbefales, kjøpte også Strawberry Daquiri elns, nam <3
Så gikk vi litt rundt osv, så endte vi opp på et diskotek litt senere, for alle plassene hadde 20års grense eller mer.I 3 tiden gikk vi på hotellet og la oss for å sove.
Våkna kl 12 neste dag, så gikk glipp av frokosten denne dagen. Men vi spiste lunsj på hotellet, og det var SVINDYRT! 360 pr pers, og jeg spiste bare 3 loffskiver! Så det var dyr loff for å si det sånn.Så gikk vi på SHOPPING! Min lidenskap! Kjøpte masse rart!Rundt 8 tiden på kvelden gikk vi til Egon i Karl Johans gate, der spiste vi alle sammen. Så gikk Jon ut en tur, og vi gikk ut for at mamma skulle røyke. Plutselig står det en hvit Limousine rett utenfor, sjåføren åpner døra og Jon sier vi skal inn ! ;o Gjett om vi ble overraska! Så vi satte oss inn og han kjørte, så fikk vi sjampis og kjørte og drakk og koste oss! Sjåføren var jo trønder også! Kosta 1000 for å kjøre en halv time + 500 for sjampisen . Men var koselig. Senere gikk vi bare litt rundt

Ingen kommentarer: