mandag 29. desember 2008

Jula 08



For en uke siden, altså på mandag reiste jeg og kjæresten min til Værnes for å være med familien min i jula. Tok flyet ifra Gardermoen kl kvart over 4, og var fremme en time senere :-) Skikkelig godt å se alle kjente igjen! <3

Var egentlig bare rolig fram til julaften. Da var vi først på "middag" hos pappan min der vi spiste grøt, så fikk vi pakkene vi skulle ha til kvelden, så dro vi hjem til mamma og spiste ribbe og pølse osv :D Ble en del drinker også. Spiste rundt 6 tiden også åpna vi gavene i 8-halv 9 tiden pga at vi måtte rydde etter middagen. Det var masse gaver, jeg fikk blender, bukse, veske, dritkul genser, smykke osv.. Kjempe glad vet du :D Fikk også noe jeg og Tomas skulle dele til leiligheta. Spiste godis og bare kosa oss senere.


1 juledag var en roolig dag, hadde ingenting å gjøre, så dro på Mix og leide 5 filmer og handla 3, slik at vi hadde noe å gjøre i jula ettersom vi ikke hadde internett. Filmene var brae iværtfall.
2 juledag var vi på Trudvang på fest, må nok være den kjedeligste festen jeg har vært på EVER! Nesten ingen på min alder, bare sånne som er 15, 16... booring -.-
3 juledag var vi bare rolig, mens på 4, altså igår tok det heelt av hjemme hos Marius og Linda. Haha, og Tomas ble litt for full stakkar, det ble nok jeg også vil jeg tro :p Men sånn er det av å til.