mandag 22. juni 2009

Helga som var..

Hei folkens. I helga har jeg altså vært på fylla, fredag var jeg hjemme å drakk med mamma og Jon, var da koselig det :D
På lørdag var mamma på jobb, mens jeg og Jon var å spiste lunsj på Egon, og litt sånt.
På vei hjem dro vi innom pappa og henta søstra mi. Når vi kom hjem, fiksa vi oss, og gjorde oss klare for SOMMERFESTIVAL!! :D
Jon kjørte meg, Sandra og Marius oppover til kl 7 elns, er ikke helt sikker på klokkeslettet.
Utover kvelden ble det masse drikke, og jeg som måtte passe på Sandra da :b haha!

Meg og Marius på bildet btw.
Husker egentlig ikke så mye ifra kvelden, var lite folk som jeg kjente der, men det var koselig! :-D


Og idag har jeg vært hos dyrlegen med Leo. Det gikk kjempe fint, han fikk bedøvelse og greier, så han var litt shaky for å si det sånn :b De klipte neglene hans, og sjekka pelsen, fordi han driver å klør seg som en gal, men de fant ingenting :s Så vi fikk med sånn spesiell shampoo, og fiskeolje for at han skal slutte å røyte. Så håper på det beste :)



Men grillings her nå, så me bloggast!

Ingen kommentarer: