mandag 16. februar 2009

Bursdag :-D

Igår hadde jeg bursdag, ble 19 år!! Wee :D Bare et år igjen til 20<3
Fikk søt gave fra kjæresten min, sånn body greier fra the body shop, og bruno banani parfyme <3 Tusen takk pus :*
Hadde bursdagsfest på lørdag, ble en del styr, men ordna seg til slutt! Skal være litt forsiktig med hvem jeg stoler på heretter ;) Men festen var koselig den, bare thaifolk men :P haha..
Ellers hadde jeg bestilt kjole fra motehus.no for en stund siden, å fikk mail idag om at den aldri kommer på lager, så som plaster på såret skulle jeg få to stk andre kjoler :D Da ble Camilla glad <3
Igår hadde jeg en koselig dag sammen med kjæresten min, var på Egon byporten og spiste mat sammen <3 Jeg spiste black/white, og han spiste kylling og tempura scampi.
Idag har jeg vært på jobb i 4 timer, er lite å gjøre på mandager.

Ingen kommentarer: